مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 25 خرداد 1402 ساعت 10:552023-06-15اقتصادي

تشدید احتمال بروز سیلاب در اثر تخلیه نخاله ها


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو به نقل از شرکت آب منطقه ای تهران، سیلاب اخیر در جاده چالوس مشکلات فراوانی را برای خدمت رسانی دستگاه های مختلف از جمله وزارت خانه های نیرو، - شرکت آب منطقه ای تهران اعلام کرد: تخلیه نامناسب پسماند های ناشی از عملیات راه سازی و عمرانی در کنار رودخانه ها و مسیل ها بروز سیلاب را به همراه دارد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو به نقل از شرکت آب منطقه ای تهران، سیلاب اخیر در جاده چالوس مشکلات فراوانی را برای خدمت رسانی دستگاه های مختلف از جمله وزارت خانه های نیرو، راه و شهرسازی، سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای و سایر دستگاه ها ایجاد کرد که هر یک از دستگاه ها از لحظات اول وقوع بحران وارد میدان شده و با تلاش شبانه روزی اقدام به رفع مشکلات و موانع ایجاد شده و خرابی های ناشی از سیل کردند.

با این وجوددر حین عملیات شاهد برخی اقدام های غیر اصولی و غیر کارشناسی بودیم که این موارد گرچه ظاهراً برخی مشکلات و موانع را به صورت موقت برطرف می کند، ولی در نهایت چالش ها را از شکلی به شکل دیگر منتقل کرده که بالقوه خسارت بار و بحران زا برای آینده نزدیک محسوب می شود.

انتقال و ریختن گل و لای و سنگ های واریز شده به جاده ها بر اثر سیلاب و نخاله ها و پسماند های ناشی از عملیات راه سازی از جمله این موارد است که م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تشدید احتمال بروز سیلاب در اثر تخلیه نخاله ها

تشدید احتمال بروز سیلاب در اثر تخلیه نخاله ها