مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 23 تیر 1402 ساعت 15:452023-07-14سياسي

فلسفه عاشورا درس بزرگ و ماندگار تاریخ بشریت است


امام جمعه موقت شهرستان مشگین شهر گفت: فلسفه عاشورا درس بزرگ و ماندگار برای تاریخ بشریت است و ملت ها برای آزاداندیشی و آزادگی باید به این مکتب تمسک کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حجت الاسلام محمد عابدی در خطبه های نماز جمعه مشگین شهر با تسلیت فرارسیدن ماه محرم و ایام تاسوعا و عاشورای حسینی اظهار کرد: باید فضای شهر متناسب با این ایام و برای برگزاری مراسم های عزاداری امام حسین (ع) آماده و مهیا شود.

وی با اشاره به فلسفه عاشورا و استکبارستیزی اهل بیت خاطرنشان کرد: اخلاص و صداقت امام شهیدان و حادثه عظیم عاشورا تأثیرات مثبت و پیامدهای ارزنده ای برای بشریت دارد.

امام جمعه موقت مشگین شهر بیان کرد: بعد از گذشت 1400 سال مکتب حسینی برای مردم و ادیان الهی درس عبرت و ماندگاریش تا ابد ادامه دار خواهد شد.

عابدی برپایی موکب ها و نصب بیرق های عزاداری برای اهل بیت را نشانه ارادتمندی مردم به امام حسین (ع) دانست و افزود: این ارادت قلبی به امام حسین (ع) شیعه و سنی نمی شناسد چرا که در ادیان دیگر نیز امام حسین الگوی آزادمردی است و معارف اهل بیت باید برای جامعه تبیین شود.

وی به سفر رییس جمهور به کشورهای آفریقایی اشاره کرد و گفت: این کشورها ذخایر غنی و ارزشمندی هستند و در کشورهای آفریقایی این تعامل برای صادرات برخی محصولات کشاورزی، صنعتی و خودروسازی و د


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فلسفه عاشورا درس بزرگ و ماندگار تاریخ بشریت است

فلسفه عاشورا درس بزرگ و ماندگار تاریخ بشریت است