مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 1 تیر 1402 ساعت 16:102023-06-22بين الملل

درگیری شدید میان 2 گروهک تجزیه طلب کُرد در سلیمانیه عراق


منابع امنیتی در اقلیم کردستان عراق امروز (پنج شنبه) از درگیری مسلحانه دو گروهک تجزیه طلب مخالف ایران با یکدیگر خبر دادند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، یک مقام پیشمرگه اقلیم کردستان عراق امروز (پنج شنبه) بدون ذکر نام خود از درگیری شدید مسلحانه میان دو گروهک تجزیه طلب کُرد در روستایی نزدیک مرز ایران خبر داد.

به نوشته بگاه شبکه السومریه نیوز ، این درگیری در منطقه زاگرس در 25 کیلومتری شهر سلیمانیه میان دو گروهک تجزیه طلب  زحمتکشان کردستان و زحمتکشان انقلابی کردستان رخ داد که طی آن دو نفر کشته و دو نفر زخمی شدند.

در این درگیری از انواع سلاح ها استفاده شد و به گفته یک مقام اقلیم کردستان، نیروهای پیشمرگه برای ممانعت از ادامه درگیری وارد عمل شده اند.

کمیته مرکزی گروهک زحمتکشان کردستان نیز با صدور بیانیه ای از حمله عناصر گروهک زحمتکشان انقلابی کردستان به مراکز آموزش و اردوگاه های خود خبر داد.

در این بیانیه آمده است که آن ها با تک تیرانداز به سمت عناصر این گروهک شلیک کرده و طی آن دو تن به نام های سامان ابراهیمی و هیوا صادقی کشته شده اند.

این کمیته همچنین مدعی شد که همه تلاش خود را برای جلوگیری از وقوع این درگیری انجام داده اما عناصر زحمتکشان انقلابی کردستان بر ادامه حمله اصرار داشتند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

درگیری شدید میان 2 گروهک تجزیه طلب کُرد در سلیمانیه عراق

درگیری شدید میان 2 گروهک تجزیه طلب کُرد در سلیمانیه عراق