مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 28 تیر 1402 ساعت 19:102023-07-19سياسي

تولید بیش از یک میلیون تن محصول کشاورزی با کاهش مصرف آب


شهرکرد_رییس سازمان جهاد کشاورزی چهارمحال و بختیاری گفت: جهاد کشاورزی توانسته با کاهش مصرف آب، تولیدات را از 250 هزار تن در اول انقلاب به یک میلیون 650 هزار تن در حال حاضر برساند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حسین برزگر عصر چهارشنبه در مراسم تودیع و معارفه نماینده ولی فقیه سازمان جهاد کشاورزی چهارمحال و بختیاری اظهار کرد: بخش جهاد کشاورزی این افتخار را دارد که با کاهش مصرف آب، تولیدات را از 250 هزار تن در اول انقلاب به یک میلیون 650 هزار تن در حال حاضر برساند.

وی افزود: این حاصل تلاش همه در گذشته جهاد سازندگی و اکنون فعالان و همکاران حوزه جهاد کشاورزی است.

رییس سازمان جهاد کشاورزی چهارمحال و بختیاری ادامه داد: مجموعه جهاد کشاورزی استان و قشر کشاورز بیشتر از هر موقع دیگر نیاز به حمایت مادی و معنوی دارد.

برزگر عنوان کرد: امروز با توجه به کم لطفی و بی مهری کشورهای دیگر، رقابت های اقتصادی، فضای ناسالمی را ایجاد کرده است که حتی برای از بین بردن غذای مردم تلاش می کنند، این امر وظیفه مجموعه جهاد کشاورزی جهت حفظ امنیت غذایی را خطیرتر و حساس تر می کند.

رییس سازمان جهاد کشاورزی چهارمحال و بختیاری عنوان کرد: امید است همه به عنوان یک مجموعه در کنار هم این نرخ خودکفایی در محصولات غذایی را سال به سال پیش ببریم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تولید بیش از یک میلیون تن محصول کشاورزی با کاهش مصرف آب

تولید بیش از یک میلیون تن محصول کشاورزی با کاهش مصرف آب