مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 7 تیر 1402 ساعت 11:052023-06-28سياسي

روش های مشارکت مردمی در پویش «نذر قربانی» در کرمان اعلام شد


مدیرکل کمیته امداد استان کرمان با اعلام روش های مشارکت مردم در پویش نذر قربانی، گفت: پویش نذر قربانی همزمان با عید سعید قربان در سراسر استان کرمان اجرا می شود.

- روش های مشارکت مردمی در پویش نذر قربانی در کرمان اعلام شد ایسنا/کرمان مدیرکل کمیته امداد استان کرمان با اعلام روش های مشارکت مردم در پویش نذر قربانی، گفت: پویش نذر قربانی همزمان با عید سعید قربان در سراسر استان کرمان اجرا می شود.

ناصر عسکری نژاد امروز هفتم تیرماه در این رابطه با بیان اینکه پویش نذر قربانی با همراهی مردم نیکوکار در کشتارگاه های صنعتی استان اجرا خواهد شد، افزود: طبق هماهنگی با سازمان دامپزشکی استان مقرر شد پایگاه جمع آوری و هدایت نذورات شهروندان، در محل استقرار اکیپ های نظارتی آن سازمان جهت کمک به مددجویان راه اندازی شود.

وی بیان کرد: به نیت سلامتی امام زمان (عج) و به نیابت از مردم نوع دوست دیار کریمان و همزمان با سراسر کشور و ارتباط مستقیم مسجد جمکران 13 رأس گوسفند توسط کمیته امداد استان کرمان قربانی خواهد شد.

عسکری نژاد با دعوت از مردم و خیران برای مشارکت در این طرح، اظهار کرد: مردم می توانند از طریق اهدای گوشت قربانی و یا اهداء نذورات خود به صورت نقدی در این طرح ملی که با هدف کمک به نیازمندان برگزار می شود، مشارکت کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

روش های مشارکت مردمی در پویش «نذر قربانی» در کرمان اعلام شد

روش های مشارکت مردمی در پویش «نذر قربانی» در کرمان اعلام شد