مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 30 تیر 1402 ساعت 10:052023-07-21پزشكي

آخرین وضعیت بحرانی طوفان در منطقه سیستان/ آماده باش کامل نیروهای امدادی


سرپرست اورژانس پیش بیمارستانی و دبیر مدیریت بحران دانشگاه علوم پزشکی زابل گفت: در پی شروع مجدد طوفان های شدید همراه با گرد و غبار در شهرستان های زیر پوشش این دانشگاه، - ایسنا/سیستان و بلوچستان سرپرست اورژانس پیش بیمارستانی و دبیر مدیریت بحران دانشگاه علوم پزشکی زابل گفت: در پی شروع مجدد طوفان های شدید همراه با گرد و غبار در شهرستان های زیر پوشش این دانشگاه، 998 نفر بیمار و مصدوم از این پدیده طبیعی روانه بیمارستان ها شدند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا- به نقل از دانشگاه علوم پزشکی، محمد خلیلی اظهار کرد: طوفان های شدید گرد و غبار در شهرستان های شمال سیستان و بلوچستان خسارات عمده ای بر سلامت و زندگی مردم تحمیل کرده است.

وی ادامه داد: اورژانس پیش بیمارستانی به عنوان خط مقدم سلامت با آمادگی کامل برای ارائه خدمات درمانی به بیماران و مصدومان ناشی از طوفان و افرادیکه در مسیر جاده ها در راه مانده اند، آماده خدمات رسانی است.

سرپرست اورژانس پیش بیمارستانی و دبیر مدیریت بحران دانشگاه علوم پزشکی زابل گفت: با شروع مجدد طوفان از ساعت 6 صبح 27 تیر تا ساعت 20 شامگاه پنجشنبه 29 تیرماه تعداد 998 نفر بیمار و مصدوم به اورژانس پیش بیمارستانی و مراکز بهداشتی درمانی مراجعه کرده و از خدمات درمانی و بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی زابل بهره مند شدند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آخرین وضعیت بحرانی طوفان در منطقه سیستان/ آماده باش کامل نیروهای امدادی

آخرین وضعیت بحرانی طوفان در منطقه سیستان/ آماده باش کامل نیروهای امدادی