مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 9 تیر 1402 ساعت 15:152023-06-30سياسي

دستگیری 37 کلاهبردار منتسب به دستگاه قضا در گیلان


دادستان عمومی و انقلاب مرکز گیلان با بیان اینکه طی سال گذشته 37 نفر که خود را منتسب به افراد دستگاه قضایی می کردند، دستگیر شدند، گفت: 20 نفر از این افراد هنوز در بازداشت هستند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، مهدی فلاح میری در سخنرانی پیش از خطبه های نماز جمعه رشت با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای هفتم تیر و هفته قوه قضاییه، اظهار کرد: مدیران دستگاه قضایی همواره جهت خدمت رسانی به مردم از هیچ کوششی دریغ نمی کنند.

وی با اشاره به آخرین وضعیت رسیدگی پرونده ها در دادسراها افزود: در سال های گذشته میانگین رسیدگی به پرونده ها در دادسرا سه ماه بود، اما اکنون به 50 روز رسیده و همچنین میانگین رسیدگی به پرونده ها در محاکم نیز 4 ماه بود که اکنون به 80 روز کاهش پیدا کرده است.

کاهش 44 درصدی زمان رسیدگی به پرونده ها دادستان عمومی و انقلاب مرکز گیلان با اشاره به تشکیل قرارگاهی در استان در زمینه رسیدگی به پرونده ها و کاهش 44 درصدی زمان رسیدگی به پرونده ها گفت: زمان رسیدگی به پرونده ها با توجه به نوع پرونده فرق می کند و در زمینه رسیدگی به پرونده های معوق با برنامه ریزی شبانه روزی قرارگاه، از تعداد 1842 پرونده معوق در حال رسیدگی در سال 1400 به تعداد 1039 پرونده در سال 1401 رسید.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دستگیری 37 کلاهبردار منتسب به دستگاه قضا در گیلان

دستگیری 37 کلاهبردار منتسب به دستگاه قضا در گیلان