مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 13 تیر 1402 ساعت 12:502023-07-04اجتماعي

نظارت مستمر بر روند ثبت نام دانش آموزان خوزستانی


معاون آموزش متوسطه اداره کل آموزش و پرورش خوزستان از نظارت مستمر بر روند ثبت نام دانش آموزان خوزستانی در راستای قانون مداری و اجرای پروژه مهر و بازگشایی مدارس خبر داد.

- معاون آموزش متوسطه اداره کل آموزش و پرورش استان عنوان کرد نظارت مستمر بر روند ثبت نام دانش آموزان خوزستانی ایسنا/خوزستان معاون آموزش متوسطه اداره کل آموزش و پرورش خوزستان از نظارت مستمر بر روند ثبت نام دانش آموزان خوزستانی در راستای قانون مداری و اجرای پروژه مهر و بازگشایی مدارس خبر داد.

امین برملا در جمع خبرنگاران با تاکید بر ضرورت فعالیت مستمر و راهبرد کارگروه های شش گانه پروژه مهر در سطح استان خوزستان، اظهار کرد: در حال حاضر مهمترین اولویت آموزش و پرورش خوزستان، بسترسازی برای بازگشایی مدارس در بهترین حالت ممکن در مهرماه است و به این منظور از همه ظرفیت های درون و برون سازمانی استفاده خواهد شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، وی با اشاره به شعار پروژه مهر امسال، ادامه داد: مهرورزی، مهارت آموزی و نصیب برابر آموزشی شعار پروژه مهر امسال است.

ستاد استانی پروژه مهر با تکیه بر تجربه های گذشته نسبت به اجرای برنامه های پروژه مهر در راستای بازگشایی باشکوه مدارس در مهرماه اقدام خواهد کرد و از همه ظرفیت های درون و برون دستگاهی استفاده خواهد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نظارت مستمر بر روند ثبت نام دانش آموزان خوزستانی

نظارت مستمر بر روند ثبت نام دانش آموزان خوزستانی