مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 13 تیر 1402 ساعت 14:252023-07-04بين الملل

هشدار مسؤولان سیاسی لبنان درباره تصرف بخش لبنانی شهر الغجر توسط اشغالگران


جمعی از چهره های سیاسی لبنان رژیم صهیونیستی را متهم کردند که با احداث حصاری جدید، بخش شمالی شهرک اشغالی الغجر را تصرف کرده و دوباره آن را به اراضی تحت اشغال خود درآورد.

- جمعی از چهره های سیاسی لبنان رژیم صهیونیستی را متهم کردند که با احداث حصاری جدید، بخش شمالی شهرک اشغالی الغجر را تصرف کرده و دوباره آن را به اراضی تحت اشغال خود درآورد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از شبکه خبری روسیا الیوم، حزب سوسیال ترقی خواه لبنان در بیانیه ای اعلام کرد، دولت لبنان که در خواب غفلت خود به دنبال اختیارات در اینجا و آنجا است، به نظر می رسد به این واقعیت توجه نکرده که دشمن اسراییلی بدون پاسخگویی و یا نظارتی، بخش لبنانی شهرک اشغالی الغجر را تصرف کرد.

این حزب در ادامه بیانیه خود تاکید کرد، اگر دولت توجه زیادی به مسایل داخلی دارد از آموزش گرفته تا بهداشت و رایزنی هایی که به شکلی حرفه ای به آنها رسیدگی می کند، آیا می تواند بخشی از وقت خود را به مرزهای جنوبی اختصاص داده و اقداماتی را برای جلوگیری از تحت اشغال درآمدن اراضی لبنانی در پیش بگیرد.

قاسم هاشم، عضو فراکسیون توسعه و آزادسازی پارلمان لبنان گفت: به نظر می رسد آنچه از دو ماه قبل درباره آن هشدار دادیم و توجه ها را به آن جلب کردیم، به واقعیت تبدیل شده و دشمن اسراییلی تصمیم گرفته بخش شمالی الغجر ر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هشدار مسؤولان سیاسی لبنان درباره تصرف بخش لبنانی شهر الغجر توسط اشغالگران

هشدار مسؤولان سیاسی لبنان درباره تصرف بخش لبنانی شهر الغجر توسط اشغالگران