مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 18 تیر 1402 ساعت 18:452023-07-09حوادث

مرگ راکب 12 ساله با واژگونی موتورسیکلت در میانه


جانشین فرمانده انتظامی شهرستان میانه از واژگونی یک دستگاه موتورسیکلت در شهرستان خبر داد و گفت: در اثر این حادثه متاسفانه راکب 12 ساله موتور سیکلت بر اثر بی احتیاطی، - ایسنا/آذربایجان شرقی جانشین فرمانده انتظامی شهرستان میانه از واژگونی یک دستگاه موتورسیکلت در شهرستان خبر داد و گفت: در اثر این حادثه متاسفانه راکب 12 ساله موتور سیکلت بر اثر بی احتیاطی، در هنگام تردد واژگون و در بیمارستان امام رضا (ع) تبریز فوت کرده است.

سرهنگ حسن رفیعی در تشریح جزییات این خبر گفت: در پی اعلام مرکز فوریت های پلیسی 110 مبنی بر وقوع یک فقره واژگونی موتورسیکلت در روستای طارون بخش کندوان، بلافاصله مأموران انتظامی برای بررسی موضوع به محل اعلامی اعزام شدند.

وی افزود: با حضور مأموران و عوامل اورژانس در محل حادثه مشخص شد، موتورسیکلت مذکور واژگون شده که متأسفانه در اثر این حادثه راکب 12 ساله موتورسیکلت به دلیل شدت جراحات به مراکز درمانی، انتقال و در بیمارستان امام رضا (ع) فوت کرده است.

جانشین فرمانده انتظامی شهرستان میانه بیان کرد: افراد در هنگام رانندگی با این وسیله نقلیه از کلاه ایمنی استفاده کرده و از هرگونه حرکات خطر آفرین و تخطی از سرعت مطمئنه نیز در سطح معابر درون شهری وبرون شهری که بی تردید خطرات جبران ناپذیری را برای آنان و دیگر افراد جامعه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مرگ راکب 12 ساله با واژگونی موتورسیکلت در میانه

مرگ راکب 12 ساله با واژگونی موتورسیکلت در میانه