مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 14 تیر 1402 ساعت 19:252023-07-05حوادث

سرقت 5 میلیارد تومانی مستخدم زن از خانه ای در تهران


رییس پلیس پیشگیری تهران با اشاره به انجام بازرسی از مخفیگاه متهم گفت: ماموران در بررسی های اولیه از محل اختفای متهم، اموال به سرقت رفته شامل  دلار و یورو به ارزش 5 میلیارد تومانی را کشف و ضبط کردند.

- رییس پلیس پیشگیری تهران از دستگیری زنی که 5 میلیارد تومانی ارز خارجی را از خانه ای در شهرک غرب تهران سرقت کرده بود، خبر داد.

  به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، سرهنگ محمد معظمی گودرزی دراین باره گفت: تیرماه امسال ودرپی وقوع سرقت از منزل مسکونی در محدوده شهرک غرب تهران، رسیدگی به موضوع در دستورکار تیمی از ماموران کلانتری 134 پلیس پیشگیری تهران بزرگ قرار گرفت و با توجه به اهمیت موضوع، عوامل این یگان وارد عمل شدند.

ماموران با حضور در منزل مسکونی شاکی متوجه شدند که سرقت داخلی بوده و در همین راستا نیز اقدام به انجام تحقیقات میدانی و پالایش فیلم های دوربین های مداربسته کردند.

     وی با بیان اینکه در جریان تحقیقات ماموران مشخص شد که سارق منزل، خدمتکار ساختمان است، گفت: این فرد با جلب اعتماد صاحبخانه اقدام به کش روی و سرقت اموال از خانه کرده بود.

با کسب این اطلاعات تیم عملیات کلانتری در گام بعدی با اقدامات اطلاعاتی و تحقیقات گسترده در سیزدهم تیر ماه سال جاری مخفیگاه متهم را در کمتر از 48 ساعت شناسایی و پس از انجام هماهنگی های لازم با مرجع قضایی، روز گ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سرقت 5 میلیارد تومانی مستخدم زن از خانه ای در تهران

سرقت 5 میلیارد تومانی مستخدم زن از خانه ای در تهران