مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 4 تیر 1402 ساعت 14:002023-06-25سياسي

دادستان کل کشور سخنران مراسم هفتم تیر در سرچشمه تهران است


رییس ستاد هفتم تیر استان تهران گفت: دادستان کل کشور سخنران مراسم هفتم تیر در سرچشمه تهران است.

- به گزارش، شهادت شهید مظلوم آیت الله بهشتی و هفتاد و دو تن از یاران امام و امت، شهادت آیت الله صدوقی و شهید کچویی، بمباران شیمیایی سردشت و هدف قراردادن هواپیمای مسافربری توسط ناو آمریکایی و شهادت 290 مسافر جنایات آمریکایی ها و مزدورانشان می باشد که در این هفته رخ داده است.

محمودی افزود: البته جنایات آمریکایی ها به ایران محدود نمی شود بلکه سراسر جهان حتی خود آمریکا از ظلم و ستم رژیم مستکبر آمریکا رنج می برند و بر همه فرهیختگان و صاحبان قلم و رسانه لازم است به تبیین این جنایات اهتمام ورزند.

رییس ستاد هفته افشای حقوق بشر آمریکایی استان تهران گفت: به همین مناسبت در سراسر استان تهران برنامه های ویژه ای اجرا خواهد شد و تقارن هفتم تیر با روز عرفه فرصت ویژه ای را ایجاد کرده که در دعاهای عرفه در سراسر استان سخنرانان و مداحان اهل بیت علیهم السلام به تبیین شخصیت شهید بهشتی و افشای چهره منافقین بپردازند.

عضو شورای فرهنگ عمومی استان تهران گفت: مراسم ویژه ششم تیرماه روز دوشنبه 5 تیر بعد از نماز مغرب و عشا در مسجد ابوذر تهران با سخنرانی حجت الاسلام والمسلمین ذوالنوری نایب رییس مجلس شورای اسلامی برگزار خواهد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دادستان کل کشور سخنران مراسم هفتم تیر در سرچشمه تهران است

دادستان کل کشور سخنران مراسم هفتم تیر در سرچشمه تهران است