مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 17 تیر 1402 ساعت 14:002023-07-08اجتماعي

اعضای مجلس دانش آموزی طرح های تحولی آموزش و پرورش را رصد کنند


وزیر آموزش و پرورش مدرسه را چشمه جوشان تحول دانست و از اعضای مجلس دانش آموزی خواست طرح های تحولی وزارت آموزش و پرورش در حوزه های مختلف را با دقت رصد و ارزیابی کنند.

- وزیر آموزش و پرورش مدرسه را چشمه جوشان تحول دانست و از اعضای مجلس دانش آموزی خواست طرح های تحولی وزارت آموزش و پرورش در حوزه های مختلف را با دقت رصد و ارزیابی کنند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، رضامراد صحرایی صبح امروز در آیین افتتاحیه یازدهمین دوره مجلس دانش آموزی ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای دانش آموز و معلم اظهار کرد: امروز یکی از مهم ترین چالش ها، چالشی است که آن را خلاء ادراکی، شناختی و ارتباطی بین نسلی نامیده اند.

خلاء بین دانش آموز و معلم از یک سو و دانش آموزان و نسل قبلی خود از سوی دیگر، فاصله ادراکی ایجاد کرده است.

وی با بیان اینکه ظهور فناوری های نوین و پیشرفت های سریع موجب شده است نسل قبلی نتواند با نسل فعلی تعامل برقرار کند، عنوان کرد: این خلاء متاسفانه فاصله بین نسلی ایجاد کرده است و باید سعی کنیم آن را از بین ببریم تا ارتباط موثر برقرار شود.

وزیر آموزش و پرورش با اشاره به این موضوع که در سند تحول بنیادین، دانش آموز دارای جایگاه محوری است، گفت: در این سند که به دنبال تحول بنیادین است، تحول در سازوکارهای مدیریتی و تربیتی یک هدف بزرگ دارد و آن استیفای حقوق دان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اعضای مجلس دانش آموزی طرح های تحولی آموزش و پرورش را رصد کنند

اعضای مجلس دانش آموزی طرح های تحولی آموزش و پرورش را رصد کنند