مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 7 تیر 1402 ساعت 07:102023-06-28فرهنگي

از پرمخاطب ترین گروه خصوصی تئاتر دهه 90 چه خبر؟/ به یاد «لانچر 5»


مسعود صرامی یکی از کارگردانان نمایش «لانچر 5» با اشاره به فعالیت های اخیرش در حوزه ای غیر از تئاتر عنوان کرد این روزها برخی از هنرمندان ترجیح می دهند تئاتر زیرزمینی به صحنه ببرند.

- مسعود صرامی یکی از کارگردانان نمایش لانچر 5 با اشاره به فعالیت های اخیرش در حوزه ای غیر از تئاتر عنوان کرد این روزها برخی از هنرمندان ترجیح می دهند تئاتر زیرزمینی به صحنه ببرند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، با وجودی که نمایش لانچر 5 را می توان یکی از اجراهای موفق تئاتری در اواخر دهه 90 دانست تا جایی که انتظار مخاطبان از کار آنقدر بالا رفته بود که مشتاقانه منتظر اجراهای آینده این گروه موفق بودند اما به نظر می رسد گروه لانچر 5 بعد از شرایط کرونایی و جذب شدن اکثر عوامل و بازیگران نمایش به پروژه های سینمایی و سریال های شبکه نمایش خانگی از همه پاشیده و بیشتر عوامل گروه از فضای تئاتر فاصله گرفته اند.

گروه نمایش لانچر 5 را می توان یکی از موفق ترین گروه های تئاتری جوان در سال های اخیر دانست.

این گروه با اجرای این نمایش در طول سال 98 در سه تماشاخانه مختلف رکورد اجرای ممتد یک اثر نمایشی را زد و اگر تعطیلات اجباری کرونایی اجرای نمایش را در تماشاخانه ایرانشهر لغو نکرده بود، این اثر نمایشی تا پایان اسفند ماه همچنان به اجرای خودش ادامه می داد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

از پرمخاطب ترین گروه خصوصی تئاتر دهه 90 چه خبر؟/ به یاد «لانچر 5»

از پرمخاطب ترین گروه خصوصی تئاتر دهه 90 چه خبر؟/ به یاد «لانچر 5»