مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 19 تیر 1402 ساعت 11:152023-07-10اجتماعي

اجرای طرح تابستانه مهارت؛ گامی اساسی در تقویت فرهنگ کار و مهارت آموزی


مدیرکل آموزش فنی وحرفه ای استان زنجان با اشاره به طرح تابستانه مهارت، گفت: این طرح در قالب تفاهم نامه در تابستان امسال وارد مرحله اجرایی شده است.

- اجرای طرح تابستانه مهارت؛ گامی اساسی در تقویت فرهنگ کار و مهارت آموزی ایسنا/زنجان مدیرکل آموزش فنی وحرفه ای استان زنجان با اشاره به طرح تابستانه مهارت، گفت: این طرح در قالب تفاهم نامه در تابستان امسال وارد مرحله اجرایی شده است.

محمدرضا انصاری صبح امروز (19 تیرماه) در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: برای ایفای نقش موثر در هدایت شغلی و تحصیلی نوجوانان دانش آموز، در قالب یک عزم و هم افزایی ملی طرح تابستانه مهارت در بازده زمانی 15 تیرماه تا 15 شهریورماه در استان اجرا خواهد شد.

وی در خصوص اهداف طرح تابستانه مهارت، افزود: اوقات فراغت دانش آموزان فرصت مغتنمی برای کسب مهارت است تا این قشر با بازار کسب و کار آشنا شوند، آموزش های مهارتی در طرح تابستانه مهارت رایگان ارائه می شود؛ اجرای طرح تابستانه مهارت گامی اساسی در توسعه و تقویت فرهنگ کار و مهارت آموزی است.

انصاری در خصوص اهداف طرح تابستانه مهارت و ایجاد زمینه مناسب برای شناسایی استعدادهای مهارتی دانش آموزان و بازماندگان از تحصیل، ابراز کرد: کمک به هدایت تحصیلی و شغلی آن ها، کمک به خلاقیت، نوآوری و رشد مهارت های کسب و کار در دانش آموزان، ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجرای طرح تابستانه مهارت؛ گامی اساسی در تقویت فرهنگ کار و مهارت آموزی

اجرای طرح تابستانه مهارت؛ گامی اساسی در تقویت فرهنگ کار و مهارت آموزی