مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 2 تیر 1402 ساعت 15:302023-06-23سياسي

ارتباط با همسایگان ویژگی دولت رییسی/ سیاست خارجی پویا است


امام جمعه موقت سمنان، ضمن اشاره به ارتباط دولت سیزدهم با همسایگان به مثابه یک ویژگی دولت رییسی، گفت: سیاست خارجی دولت امروز پویا و سازنده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حجت الاسلام غلامحسین مهدوی نژاد در خطبه های نمازجمعه این هفته سمنان به میزبانی مصلی این شهر، ضمن اشاره به سفر رییس جمهور به آمریکای لاتین و همچنین سفر امیر عبدالهیان به کشورهای منطقه، بیان کرد: این سفرها دارای دستاوردهای خوبی برای کشورمان هستند.

وی با بیان اینکه یکی از سیاست های مهم دولت حجت الاسلام رییسی تعامل با دنیا است، ابراز کرد: این تعامل سبب اثربخشی بیشتر ایران اسلامی در تعاملات خواهد شد.

ایستادگی در برابر استکبار امام جمعه موقت سمنان با بیان اینکه دولت سیزدهم با همسایگان ارتباط و تعامل سازنده دارد و این یکی از ویژگی های دولت رییسی به شمار می آید، ابراز کرد: دیپلماسی و سیاست خارجی دولت پویا و سازنده بوده است.

مهدوی نژاد با بیان اینکه آمریکای لاتین حیاط خلوت آمریکا است، گفت: سفر رییس جمهور با این منطقه نشان از افول آمریکا دارد همچنین باید گفت ویژگی های دولت ها و ملت های آمریکای لاتین ایستادگی در برابر استکبار گران است.

وی با بیان اینکه این سفرها قطعاً اثرگذار خواهد بود، گفت: سفر دولتمردان ما به کشورهای مختلف در راستای گشایش گره های پیش روی کشور و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ارتباط با همسایگان ویژگی دولت رییسی/ سیاست خارجی پویا است

ارتباط با همسایگان ویژگی دولت رییسی/ سیاست خارجی پویا است