مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 13 تیر 1402 ساعت 13:202023-07-04اجتماعي

تدوین برنامه جامع پرورشی و تربیتی برای هنرستان های هنرهای زیـبا


مدیرکل دفتر برنامه ریزی و آموزش های هنری گفت: تلاش برای تربیت هنرجویانی متعهد و کارآمد و پرورش هنرمندانی فرهیخته و ایجاد فضای ترکیبی و واحد میان دو مفهوم آموزش و تربیت از اهداف مهم در تدوین برنامه های پرورشی هنرستان هاست.

- مدیرکل دفتر برنامه ریزی و آموزش های هنری گفت: تلاش برای تربیت هنرجویانی متعهد و کارآمد و پرورش هنرمندانی فرهیخته و ایجاد فضای ترکیبی و واحد میان دو مفهوم آموزش و تربیت از اهداف مهم در تدوین برنامه های پرورشی هنرستان هاست.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، جلسه هم اندیشی تدوین برنامه های پرورشی و تربیتی هنرستان­های هنرهای زیـبای کشور با حضور محمد حسین اسماعیلی مدیرکل دفتر برنامه ریزی و آموزش های هنری، تعدادی از مدیران هنرستان های هنرهای زیبا، مدیران و کارشناسان بخش مشاوره و پرورشی وزارت آموزش و پرورش و تنی چند از کارشناسان دفتر آموزش دوشنبه (12 تیرماه) برگزار شد.

در ابتدای این جلسه محمد حسین اسماعیلی، مدیرکل دفتر آموزش گفت: با توجه به نیازهای مختلف در شرایط متنوع زندگی فردی و اجتماعی، ایجاب می­ کند که انسان برای مواجهه با این تنوع مسائل، توانایی ­ها و ظرفیت های خود را در زمینه­ های مختلف پرورش دهد و تقویت کند تا علاوه بر رشد و اعتلای شخصیت انسانی خود، در مواقع لزوم بتواند با بهره­ گیری از این توانمندی­ ها موانع، مش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تدوین برنامه جامع پرورشی و تربیتی برای هنرستان های هنرهای زیـبا

تدوین برنامه جامع پرورشی و تربیتی برای هنرستان های هنرهای زیـبا