مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 31 تیر 1402 ساعت 08:552023-07-22اقتصادي

مصرف 31 میلیون متر مکعب آب در کرمانشاه از ابتدای سال جاری


مدیرعامل آبفای کرمانشاه با تاکید بر فرهنگ سازی سازی صرفه جویی مصرف آب از مصرف 31 میلیون متر مکعب آب در کرمانشاه از ابتدای سال جاری خبر داد.

- رضا داوودی در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به بارش های خوب استان کرمانشاه در سال آبی جاری، اظهار کرد: با وجود اینکه سال آبی گذشته بارش های نسبتاً خوبی داشتیم اما این بارندگی ها در مقایسه با میانگین بلند مدت با کمبود منابعی آبی همراه بوده است.

وی با تاکید بر لزوم فرهنگ سازی مدیریت مصرف آب در بین اقشار مختلف جامعه، افزود: مسئله آب و مدیریت در مصرف باید به عنوان یک دغدغه همگانی در جامعه مطرح شود و در صورتی که فعالیت های نتیجه بخشی در حوزه مدیریت مصرف انجام گیرد می توان با همین منابع محدود آبی از شرایط بحرانی و تنش آبی عبور کنیم.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان کرمانشاه حجم آب مصرف شده در سال گذشته را 132 میلیون مترمکعب اعلام و تصریح کرد: حجم مصرف آب استان کرمانشاه در سه ماهه نخست سال جاری بیش از 31 میلیون و 308 هزار مترمکعب برآورده شده است.

داوودی از تقویت منابع تأمین آب استان برای رفع مشکلات قطعی و افت فشار آب در فصل گرم سال خبر داد و خاطر نشان کرد: هرساله معمولاً از خرداد تا 15 شهریورماه در اوج مصرف آب هستیم که بعد از آن با توجه به نزدیک شدن به فصول سرد رفته رفته میزان مصرف آب کاهش میابد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مصرف 31 میلیون متر مکعب آب در کرمانشاه از ابتدای سال جاری

مصرف 31 میلیون متر مکعب آب در کرمانشاه از ابتدای سال جاری