مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 15 تیر 1402 ساعت 15:452023-07-06اقتصادي

بازی رایانه ای؛ بزرگترین بخش صادراتی فضای مجازی کشور


بر اساس پایشی که مدتی پیش در خصوص بازار محصولات و خدمات فضای مجازی کشور انجام شد، بازی های رایانه ای به عنوان بزرگترین بازار صادراتی فضای مجازی شناخته شد.

- خبرگزاری فارس ـ محمد امین حاجی هاشمی [1]: بر اساس پایشی که مدتی پیش درباره بازار محصولات و خدمات فضای مجازی کشور انجام شد، بازی های رایانه ای به عنوان بزرگترین بازار صادراتی فضای مجازی شناخته شد که علی رغم وجود تحریم های ظالمانه و چالش های کسب و کاری توانسته به عنوان یک صنعت خلاق و دانش بنیان، از مرزهای کشور فراتر رفته و چه به لحاظ فنی و محتوایی در جشنواره های بین المللی و چه از نظر کسب درآمد در بازارهای فرا ملی به موفقیت هایی برسد.

صادرات در فضای مجازی به دلیل ماهیت تحقیق و توسعه و سرمایه گذاری در کشورهای پیشتاز این حوزه کار ساده ای نیست.

عمده سکوها و برنامه های کاربردی تولیدی، به صورت باز طراحی شده محصولات برندهای برتر جهانی( مشابه برنامه های کاربردی در حوزه فروش کالا یا خدمات حمل و نقل) هستند و از این حیث، ایجاد مزیت رقابتی برای آن، در مقابل نمونه های اصلی و پیشتاز، کار ساده ای نیست.

با این حال در حوزه بازی، به دلیل اتکای بازی ها به داستان و معما و چالش خلاقانه، مخاطب جهانی با هر بازی جدید، مجموعه تازه ای از ایده ها، داستان ها، هویت ها و بافتار الگویی سرگرم کننده را م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بازی رایانه ای؛ بزرگترین بخش صادراتی فضای مجازی کشور

بازی رایانه ای؛ بزرگترین بخش صادراتی فضای مجازی کشور