مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 9 تیر 1402 ساعت 17:402023-06-30سياسي

واکنش تند رییسی به اهانت به قرآن در سوئد


توهین به کتاب کامل و قرآن عزیز توهین به ادیان الهی و توهین به انسانیت و بشریت و ارزش های الهی است و جامعه اسلامی از این توهین نخواهد گذشت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازجماران؛ رییس جمهور با اشاره به بازدید از پروژه انتقال آب از خلیج فارس به شهرهای کرمان و رفسنجان گفت: از بهمن سال گذشته که کار آغاز شده تاکنون 64 کیلومتر از این مسیر لوله گذاری شده و کار با سرعت ادامه دارد.

با توجه به گزارشات از وضعیت آب در رفسنجان، در کنار سه جبهه آبرسانی به کرمان، یک جبهه دیگر آبرسانی به رفسنجان فعال خواهد شد.

حجت الاسلام والمسلمین سید ابراهیم رییسی ظهر امروز 9 تیرماه در جمع نمازگزاران جمعه در مصلای امام خامنه ای رفسنجان با ابراز خرسندی از حضور در جمع مردم این شهر، اظهار کرد: کاش فرصت بود تمام شهرهای استان کرمان را می رفتم لکن این سفر، سفر استانی نیست.

سفر رسیدگی به طرح ها است.

موضوع آب از مهمترین مسائل مورد نیاز استان کرمان است و استان با تنش آبی مواجه است.

رییس جمهور هم چنین با اشاره به مشکلات باغداران پسته در خاموشی چاه موتورهای کشاورزی، تصریح کرد: مسئله ای که در ارتباط با برق مطرح است به من منتقل شد و با وزیر نیرو صحبت کردیم که به نحوی مدیریت کنند که مشکلی برای کشاورزان در باغات پسته ایجاد نشود باید مدیریت تقسیم برق کنیم تا هم کشاورزان که برداشت محصول را


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

واکنش تند رییسی به اهانت به قرآن در سوئد

واکنش تند رییسی به اهانت به قرآن در سوئد