مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 27 تیر 1402 ساعت 20:252023-07-18سياسي

شهادت امام حسین(ع)، قتل تمام ارزش های بشری بود


گریه بر امام حسین(ع) گریه بر مظلومیت امام است نه بر مظلومیت یک شخص، گریه ما تنها برای شهادت امام حسین(ع) نیست، - ایسنا/خراسان رضوی تولیت آستان قدس رضوی گفت: گریه بر امام حسین(ع) گریه بر مظلومیت امام است نه بر مظلومیت یک شخص، گریه ما تنها برای شهادت امام حسین(ع) نیست، بلکه شهادت امام حسین یعنی قتل تمام فضیلت ها، ارزش ها و خوبی ها یعنی قتل انسانیت و قرآن، لذا باید بر این مظلومیت گریست.

حجت الاسلام والمسلمین احمد مروی امشب 27 تیرماه، در مراسم اذن عزا در حرم مطهر رضوی اظهار کرد: خداوند را شاکریم که محرمی دیگر، عاشورایی دیگر، به تن کردن لباس سیاهی دیگر و در عزای حسینی شرکت کردن برای بار دیگر را به ما عنایت و این فرصت طلایی، معنوی و بی بدیل را برای ما مجدد به وجود آورد.

واقعه عاشورا مصداق روشن کلمه طیبه است وی اضافه کرد: امسال 1384 سال از واقعه عاشورا می گذرد با وجود همه دشمنی ها، عداوت ها و کنیه ورزی ها از سوی بنی امیه و بنی مروان و پیروان آنان این واقعه هر روز شفاف تر، عمیق تر، گسترده تر و تاثیر گذارتر می شود.

حقیقتا این حادثه بزرگ را یکی از مصادیق روشن و مبرهن آیه 24 در سوره مبارکه ابراهیم است که خداوند فرمود أَلَمْ تَرَ کَیْفَ ضَرَبَ اللَّهُ مَثَلًا کَلِمَهً طَیِّبَهً کَشَجَرَهٍ طَیِّبَهٍ أَصْلُهَا ثَابِتٌ وَفَرْعُهَا فِی السَّمَ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شهادت امام حسین(ع)، قتل تمام ارزش های بشری بود

شهادت امام حسین(ع)، قتل تمام ارزش های بشری بود