مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 18 تیر 1402 ساعت 11:002023-07-09اقتصادي

پیش بینی برداشت 400 تن کلزا از مزارع کبودراهنگ


مدیر جهادکشاورزی شهرستان کبودراهنگ از پیش بینی برداشت 400 تن کلزا از مزارع این شهرستان خبر داد و گفت: در سال جاری 150 هکتار از مزارع این شهرستان به کشت کلزا اختصاص دارد که براساس پیش بینی به طور متوسط از هر هکتار از اراضی کلزا 2.

- ایسنا/همدان مدیر جهادکشاورزی شهرستان کبودراهنگ از پیش بینی برداشت 400 تن کلزا از مزارع این شهرستان خبر داد و گفت: در سال جاری 150 هکتار از مزارع این شهرستان به کشت کلزا اختصاص دارد که براساس پیش بینی به طور متوسط از هر هکتار از اراضی کلزا 2.

5 تا سه تن محصول قابل برداشت خواهد بود.

علی سرخوش در گفت وگو با ایسنا، با اشاره به استقبال خوب کشاورزان از کشت کلزا در شهرستان کبودراهنگ طی دو سال گذشته تصریح کرد: طی دو سال گذشته کشت کلزا در شهرستان کبودراهنگ از جهش شش تا هفت برابری برخوردار بوده است ضمن اینکه برای کشت امسال این محصول راهبردی و استراتژیک برای سال آینده توسط کلزاکاران کشت 300 هکتار کلزا را در مزارع شهرستان هدفگذاری کرده ایم .

وی با بیان اینکه شهرستان کبودراهنگ فاقد کارخانه روغن کشی است، خاطرنشان کرد: تاکنون در رابطه با احداث کارخانه روغن کشی در شهرستان دارای متقاضی نبوده ایم و در صورت وجود هر گونه سرمایه گذار یا متقاضی برای احداث کارخانه روغن کشی در شهرستان از سرمایه گذار چنین طرحی حمایت و استقبال


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیش بینی برداشت 400 تن کلزا از مزارع کبودراهنگ

پیش بینی برداشت 400 تن کلزا از مزارع کبودراهنگ