مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 12 تیر 1402 ساعت 13:152023-07-03اقتصادي

رفتار FATA با ایران سیاسی است/ در مبارزه با پولشویی پیشگام هستیم


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار اقتصادی خبرگزاری دانشجو، هادی خانی رییس مرکز اطلاعات مالی وزارت امور اقتصاد و دارایی(FIU) در حاشیه کارگاه آموزشی مبارزه با پولشویی و تامین مالی تروریسم، - معاون وزیر امور اقتصادی و دارایی گفت: در ایران قوانین مبارزه با پولشویی قواعد بین الملل را پوشش می دهد اما متاسفانه در FATF به جای برخورد تخصصی به صورت سیاسی با ایران بخورد شده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار اقتصادی خبرگزاری دانشجو، هادی خانی رییس مرکز اطلاعات مالی وزارت امور اقتصاد و دارایی(FIU) در حاشیه کارگاه آموزشی مبارزه با پولشویی و تامین مالی تروریسم، در جمع خبرنگاران اظهار کرد: موضوع پولشویی در ایران دارای قوانین و دستورالعمل هایی است که مصوباتی در این رابطه از شورای عالی مبارزه با پولشویی برای جلوگیری دریافت شده و تاثیرات مثبتی به همراه داشته است.

خانی در خصوص اقدامات انجام شده برای مبارزه با پولشویی گفت: در این حوزه شورای عالی مبارزه با پولشویی با جدیت شروع به فعالیت کرده، رصد دستگاه های اجرایی کشور در دستور کار قرار دارد، همچنین  بر اساس شرایط متغیر های اقتصادی شاخص های معاملات مشکوک به پولشویی اصلاح و بروز رسانی شده است.

وی افزود: شورای عالی مبارزه با پولشویی مرکب از 7 وزیر، رییس بانک مرکزی، بازرسی کل کشور، وزارت اطلاعات و نماینده قوه قضاییه است


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رفتار FATA با ایران سیاسی است/ در مبارزه با پولشویی پیشگام هستیم

رفتار FATA با ایران سیاسی است/ در مبارزه با پولشویی پیشگام هستیم