مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 18 تیر 1402 ساعت 08:002023-07-09ورزشي

مهدی طارمی در آستانه قرارداد با آث میلان


موراتا به دلیل اینکه زمان زیادی از آخرین حضورش در ایتالیا با پیراهن یوونتوس نمی گذرد، در صورت بازگشت به این کشور نمی تواند از معافیت مالی که دولت ایتالیا برای بازیکنان خارجی شاغل در سری A در نظر گرفته بهره مند شود - در حالی که اکثر رسانه های ایتالیایی در اخبار خود درباره باشگاه میلان طی روزهای اخیر روی تلاش این تیم برای تقویت خط حمله اش با جذب آلوارو موراتا تمرکز داشته اند، اکنون از کمرنگ شدن شانس مهاجم اسپانیایی برای پیوستن به روسونری خبرهایی به گوش می رسد.

جدا از عدم برخورداری احتمالی موراتا از معافیت مالیاتی در ایتالیا که پرداخت حقوق او برای میلان را سخت می کند، پرداخت بند فسخ او نیز مانعی دیگر بر سراه انتقال او به سن سیرو است.

درباره این موضوع گفته های ضد و نقیضی وجود دارد.

در حالی که رسانه های ایتالیایی بند فسخ موراتا با اتلتیکومادرید را 12 میلیون یورو اعلام می کنند، در اسپانیا این رقم بالاتر و نزدیک به 20 میلیون یورو اعلام شده است.

موراتا به دلیل اینکه زمان زیادی از آخرین حضورش در ایتالیا با پیراهن یوونتوس نمی گذرد، در صورت بازگشت به این کشور نمی تواند از معافیت مالی که دولت ایتالیا برای بازیکنان خارجی شاغل در سری A در نظر گرفته بهره مند شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مهدی طارمی در آستانه قرارداد با آث میلان

مهدی طارمی در آستانه قرارداد با آث میلان