مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 14 تیر 1402 ساعت 13:252023-07-05اقتصادي

ایجاد بیش از 2000 شغل خانگی را در کرمانشاه هدف گذاری کرده ایم


مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان کرمانشاه از هدفگذاری برای ایجاد دو هزار شغل در حوزه مشاغل خانگی در استان طی امسال خبر داد.

- ایجاد بیش از 2000 "شغل خانگی" را در کرمانشاه هدف گذاری کرده ایم ایسنا/کرمانشاه مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان کرمانشاه از هدفگذاری برای ایجاد دو هزار شغل در حوزه مشاغل خانگی در استان طی امسال خبر داد.

مختار احمدی در حاشیه بازدید رییس دبیرخانه ستاد ساماندهی و توسعه مشاغل خانگی کشور از برج فناوری جهاد دانشگاهی کرمانشاه، در گفت وگو با ایسنا با اشاره به رتبه خوب استان در حوزه جذب تسهیلات مشاغل خانگی، گفت: سهمیه سال گذشته استان در این زمینه 103 میلیارد تومان بود که خوشبختانه توانستیم بیش ازاین مقدار و حدود 106 میلیارد تومان جذب تسهیلات داشته باشیم.

وی افزود: این جذب 105 درصدی تسهیلات مشاغل خانگی موجب شد که از سهمیه دیگر استان ها هم به کرمانشاه بدهند.

احمدی از پرداخت این میزان تسهیلات به 1821 طرح مشاغل خانگی خبر داد و افزود: این تعداد طرح در مجموع اشتغال 2263 نفری را در حوزه مشاغل خانگی به همراه داشته است.

وی از تلاش برای افزایش رقم تسهیلات مشاغل خانگی استان در سال جاری خبر داد و افزود: سهمیه امسال استان 165 میلیارد تومان است که امیدواریم امسال هم جذب 100 درصدی داشته و حتی بتوانیم بیش از این مقدا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ایجاد بیش از 2000 شغل خانگی را در کرمانشاه هدف گذاری کرده ایم

ایجاد بیش از 2000 شغل خانگی را در کرمانشاه هدف گذاری کرده ایم