مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 7 تیر 1402 ساعت 14:252023-06-28ورزشي

برپایی اردوی تیم ملی سپک تاکرا در کرمانشاه


آخرین مرحله اردوی تیم ملی سپک تاکرا به منظور حضور در مسابقات جهانی تایلند به میزبانی کرمانشاه در حال برگزاری است.

- ایسنا/کرمانشاه آخرین مرحله اردوی تیم ملی سپک تاکرا به منظور حضور در مسابقات جهانی تایلند به میزبانی کرمانشاه در حال برگزاری است.

رضا رستمی سرمربی تیم ملی سپک تاکرای کشورمان در حاشیه برپایی این اردو در گفت وگو با ایسنا، با بیان اینکه اردوهای تیم ملی سپک تاکرا به منظور حضور در مسابقات جهانی از سال گذشته آغاز شده، اظهار کرد: آخرین مرحله این اردوها هم به میزبانی کرمانشاه در حال برگزاری است و تا 15 تیر ماه ادامه دارد.

وی افزود: در این اردو 16 ورزشکار ملی پوش به همراه دو نفر کادر فنی و یک سرپرست در سالن شهید بهشتی مجموعه ورزشی آزادی شهر کرمانشاه تمرینات خود را دنبال می کنند.

سرمربی تیم ملی سپک تاکرا خاطرنشان کرد: پس از پایان این اردو، تیم ملی سپک تاکرای کشورمان عازم مسابقات جهانی تایلند خواهد شد.

وی با اشاره به حضور 34 کشور در مسابقات جهانی تایلند، تصریح کرد: تایلند، ژاپن، ویتنام، فلیپین، کره جنوبی و مالزی از مهم ترین رقبای کشورمان در این رقابت ها هستند.

رستمی با بیان اینکه ایران با تیمی کاملا جوان در این رقابت ها حضور پیدا خواهد کرد، گفت: جوان ترین تیم تاریخ سپک تاکرای ایران را به این مسابقات اعزام می کنیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برپایی اردوی تیم ملی سپک تاکرا در کرمانشاه

برپایی اردوی تیم ملی سپک تاکرا در کرمانشاه