مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 21 تیر 1402 ساعت 08:182023-07-12اجتماعي

مهارت آموزی 20 هزار دانشجوی سمنانی


معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه سمنان گفت: برای 20 هزار دانشجوی این دانشگاه دوره مهارتی برگزار شده و تمام دانشجویان دانشگاه سمنان دوره ایمنی را سپری می کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سمنان، فرشاد ورامینیان، معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه سمنان در جمع مدیران آموزش و پرورش و مشاوران تحصیلی انتخاب رشته کنکور سراسری اظهار کرد: در دانشگاه سمنان در قالب اجرای طرح هایی از جمله کوآپ و کهاد، دانشجویان درس هایی را غیر از دروس اصلی و به صورت عملی می گذرانند و به کسب مهارت می پردازند که در آینده شغلی آنان بسیار تأثیرگذار است.

معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه سمنان با بیان اینکه دوره های مهارتی برای دانشجویان دانشگاه سمنان به صورت سازمان یافته و به عنوان تنها دانشگاه در کشور برگزار می شود، گفت: در چهار سال و نیم اخیر برای  20 هزار دانشجوی این دانشگاه دوره مهارتی برگزار شده و تمام دانشجویان دانشگاه سمنان دوره ایمنی را سپری می کنند و این دوره ها از مزیت های دانشگاه سمنان است.

ورامینیان ادامه داد: بر این اساس، دانشجویان کارشناسی چهار دوره مهارتی، کارشناسی ارشد 2 دوره مهارتی و دانشجویان دوره دکتری یک دوره مهارتی را سپری می کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مهارت آموزی 20 هزار دانشجوی سمنانی

مهارت آموزی 20 هزار دانشجوی سمنانی