مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 6 تیر 1402 ساعت 12:002023-06-27اقتصادي

سرمایه گذاری 3.5 میلیارد دلاری ژاپن در اقتصاد ازبکستان


وزیر سرمایه گذاری، صنعت و تجارت ازبکستان و رییس جدید آژانس همکاری بین المللی ژاپن (جایکا) در شهر «تاشکند» بر سیر مثبت رشد حجم سرمایه گذاری جاری ژاپن در ازبکستان که معادل 3 میلیارد و 500 میلیون دلار است، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار خبرگزاری فارس در تاشکند، لذیذ قدرت اف وزیر سرمایه گذاری، صنعت و تجارت ازبکستان و یوشیبومی بیتو رییس جدید آژانس همکاری بین المللی ژاپن (جایکا) در ازبکستان در دیداری در شهر تاشکند بر سیر مثبت رشد حجم سرمایه گذاری جاری ژاپن در ازبکستان که شامل 11 طرح به ارزش 3 میلیارد و 500 میلیون دلار در زمینه های مانند انرژی، توسعه زیربنایی، کشاورزی، آموزش و بهداشت است، تاکید کردند.

قدرت اف بر اهمیت مشارکت فعال جایکا در اجرای اهداف توسعه استراتژیک ازبکستان جدید مبنی بر افزایش حجم سرمایه گذاری های خارجی، تحقق پتانسیل صنعتی حوزه ها و مناطق، رشد تجارت داخلی و بین المللی و همچنین توسعه بخش انرژی در ازبکستان تاکید کرد.

در پایان این دیدار طرفین در مورد تداوم همکاری های متقابل فعال مبنی بر اجرای کیفی پروژه های مشترک جاری و تنظیم زمینه های جدید همکاری ها به توافق رسیدند.

هم اکنون در ازبکستان 10 شرکت مشترک در زمینه های نفت و گاز، پتروشیمی و شیمیایی، تولید تجهیزات انرژی، ماشین سازی، ارائه خدمات حمل و نقلی و لجستیک، دادو ستدهای تج


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سرمایه گذاری 3.5 میلیارد دلاری ژاپن در اقتصاد ازبکستان

سرمایه گذاری 3.5 میلیارد دلاری ژاپن در اقتصاد ازبکستان