مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 17 تیر 1402 ساعت 20:102023-07-08اقتصادي

شبکه توزیع برق کلاله با خرید 30 میلیارد ریال تجهیزات، تقویت شد


مدیر شرکت توزیع برق کلاله با اشاره به افت ولتاژ برق در خرداد، گفت: 80 کیلومتر از شبکه تک فاز و دو فاز برق این شهرستان در مدت یک ماه با خرید 30 میلیارد ریال تجهیزات، - ترمیم و تقویت شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، ابوالفضل ساسانی، اوج مصرف برق کلاله در فصل گرمای پارسال را 62.

5 مگاوات اعلام کرد و افزود: با وجود اینکه امسال این پیک مصرف به 65 تا 70 مگاوات رسید، با ترمیم و تقویت 397 نقطه از شبکه برق شهری و روستایی شهرستان، نگرانی در تأمین برق وجود ندارد.

وی همچنین از جایگزین کابل های خود نگهدار به جای سیم در 270 کیلومتر معادل 52 درصد از شبکه فشار ضعیف کلاله خبر داد و اظهار کرد: این شهرستان در مجموع 516 کیلومتر شبکه فشار ضعیف دارد.

مدیر شرکت توزیع کلاله افزود: امسال اجرای پروژه تبدیل سیم به کابل در 37 کیلومتر از شبکه شهری و 23 کیلومتر از شبکه روستایی پیش بینی شده این طرح ها بیش از 70 درصد پیشرفت فیزیکی دارد.

ساسانی بیان کرد: با اجرای طرح اصلاح شبکه توزیع، اتلاف انرژی برق در شبکه فشار ضعیف کاهش می یابد و در نتیجه از ورود آلاینده ناشی از مصرف سوخت های جایگزین (گازوییل و مازوت) به فضای کشور جلوگیری می شود.

وی گفت: مشکلی در تأمین روشنایی شهرهای کلاله و فراغی و روستاهای شهرستان وجود ندارد و در سفر معاون سازمان راهداری کشور هم درخواست تأمین روشنایی دوراهی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شبکه توزیع برق کلاله با خرید 30 میلیارد ریال تجهیزات، تقویت شد

شبکه توزیع برق کلاله با خرید 30 میلیارد ریال تجهیزات، تقویت شد