مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 27 تیر 1402 ساعت 12:002023-07-18سياسي

متفکر آزاد: دریاچه ارومیه همت بلندتری برای احیا می طلبد


نماینده مردم آذر شهر، اسکو و تبریز در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه دریاچه ارومیه باز هم در حال خشک شدن است، گفت: دغدغه زیست محیطی احیای دریاچه با همت سال گذشته دولت در پاسخ به پیگیری های مکرر با افتتاح کانال انتقال آب به دریاچه پیش رفت اما دریاچه .

- نماینده مردم آذر شهر، اسکو و تبریز در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه دریاچه ارومیه باز هم در حال خشک شدن است، گفت: دغدغه زیست محیطی احیای دریاچه با همت سال گذشته دولت در پاسخ به پیگیری های مکرر با افتتاح کانال انتقال آب به دریاچه پیش رفت اما دریاچه همت بلندتری برای احیا میطلبد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، روح الله متفکر آزاد نماینده مردم آذر شهر، اسکو و تبریز در مجلس شورای اسلامی در جلسه روز سه شنبه 27 تیر 1402 صحن مجلس شورای اسلامی، در نطق میان دستور خود با تاکید بر اینکه ملت ایران ملت بزرگی است که 8 سال جنگید تا وجبی از خاک خود را به دشمن ندهد، گفت: این اراده پولادین ملتی بزرگ است که برای دستیابی به اهداف دست بر زانوان خود می گذارد و برمی خیزد.

وی افزود: قرار گیری نام روسیه در کنار بیانیه شورای همکاری خلیج فارس نشان از نداشتن تحلیلی جامع از تحولات و شناختی ناقص از ملت های منطقه توسط برخی از همسایگان است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

متفکر آزاد: دریاچه ارومیه همت بلندتری برای احیا می طلبد

متفکر آزاد: دریاچه ارومیه همت بلندتری برای احیا می طلبد