مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 4 تیر 1402 ساعت 02:102023-06-24ورزشي

اجرای بیش از 11 هزار برنامه در راستای توسعه ورزش همگانی و روستایی


سرپرست اداره کل ورزش و جوانان استان اردبیل گفت:درراستای توسعه ورزش همگانی و روستایی بیش از 11 هزار برنامه در طول سال گذشته برگزارشد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اردبیل به نقل از روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان، اکبر ورودی اظهار کرد: بیش از 11 هزار برنامه فرهنگی ورزشی توسط گروه توسعه ورزش همگانی و روستایی در سال 1401 اجرا شده است که با اجرای این 11 هزار برنامه فرهنگی ورزشی، بیش از 522 هزار و 748 نفر از بانوان و آقایان استان اردبیل توانستند در این برنامه ها حضور یافته و مشارکتی فعال داشته باشند.

وی افزود: پیاده روی، ورزش صبحگاهی،کوه روی وکوه پیمایی، دوچرخه سواری، اجرای همایش ها وجشنواره های ورزشی، مسابقات محلات، برنامه های فرهنگی، برنامه ها و کلاس های آموزشی و ورزشی، مسابقات کارکنان، مسابقات ورزشی و گلگشت ها از برنامه هایی است که توسط گروه توسعه ورزش همگانی و روستایی به اجرا درآمده است.

سرپرست اداره کل ورزش و جوانان استان اردبیل تصریح کرد: به تفکیک برنامه های اجرایی بیش از 411 برنامه پیاده روی با حضور بیش از 40 هزار و 475 نفر از بانوان و آقایان و همچنین برنامه کوه روی و کوه پیمایی به تعداد 980 برنامه و با حضور15 هزار و 184 نفر از علاقه مندان به کوه انجام گرفته است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجرای بیش از 11 هزار برنامه در راستای توسعه ورزش همگانی و روستایی

اجرای بیش از 11 هزار برنامه در راستای توسعه ورزش همگانی و روستایی