مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 2 تیر 1402 ساعت 17:452023-06-23سياسي

الزام تمام ادارات یزد برای تسهیل ازدواج


معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرماندار یزد گفت: تمام سازمان ها و ادارات یزد باید تمام ظرفیت ها و امکانات خود را به عنوان یک الزام قانونی در اختیار جوانان برای تسهیل ازدواج قرار دهند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، ابوالفضل اکبری در نشست ستاد ساماندهی امور جوانان شهرستان یزد با تاکید بر اینکه سازمان ها و دستگاه ها باید همکاری بیشتری در تحقق مصوبات این ستاد داشته باشند، اظهار داشت: در هر جلسه باید بازخوردی از گزارش ها و مصوبات نشست های قبل داشته باشیم.

وی افزود: سازمان ها و ادارات باید ظرفیت ها و امکانات خود را به عنوان یک الزام قانونی برای تسهیل ازدواج در اختیار جوانان قرار دهند.

اکبری با اشاره به بحث فرهنگ سازی ازدواج در بین خانواده ها بیان کرد: فرهنگ سازی در بین خانواده ها، اجرای برنامه آموزشی مدون، بحث مشاوره جایگاه خود را دارد و اگر به سبک زندگی ایرانی اسلامی توجه شود، اهمیت بحث اقتصادی در امر ازدواج نیز کاهش خواهد یافت.

دبیر یکی از کانون های مردم نهاد یزد نیز در این نشست اظهار داشت: نظام مندی و همپوشانی خاصی در کلان کشور و شهرستان ها در بحث جمعیت صورت گرفته اما معضلی که شاهد آن هستیم این است که مجموعه ها و سازمان های دولتی به تنهایی می خواهند این مشکل را حل کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

الزام تمام ادارات یزد برای تسهیل ازدواج

الزام تمام ادارات یزد برای تسهیل ازدواج