مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 22 تیر 1402 ساعت 14:202023-07-13اقتصادي

حمایت ویژه وزارت صمت از تجارت الکترونیک


معاون تجارت و خدمات وزارت صمت گفت: استفاده از تجارت الکترونیک مورد حمایت ما است و هر کدام از واحد های صنعتی با همان مجوز صنعتی و صنفی می توانند وارد پرداخت اینترنتی شوند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از خرم آباد، علیرضا شاه میرزایی ظهر امروز در آیین نکوداشت روز صنعت و معدن لرستان که در سالن آمفی تئاتر اتاق بازرگانی استان برگزار شد، با اشاره به تاکید وزیر صمت بر فعالیت بخش خصوصی و بازار رقابتی، عنوان کرد: برای ایجاد بازار رقابتی نیازمند فراهم کردن فضای رقابتی و ارتقا بخش خصوصی به جایگاه اصلی خود هستیم.

وی بیان کرد: اینکه با وجود منابع خدادادی استان و حجم سرمایه گذاری ها بالا چرا موضوع اشتغال حل نشده است، باید بگویم علت آن تکمیل نشدن زنجیره های تولید است.

معاون وزارت صنعت، معدن و تجارت تاکید کرد: برای حل مسأله اشتغال نیازمند تکمیل زنجیره تولید و توجه به صنایع پایین دستی هستیم.

شاه میرزایی خاطرنشان کرد: اگر می خواهیم صنعتی را ایجاد کنیم باید به شبکه بازار هم توجه کنیم و این یعنی درآمد و شغل بیشتر.

وی در بخش دیگری از صحبت های خود به هم گرایی مدیران و سرمایه گذاری قابل توجه در استان نیز اشاره کرد و گفت: این سرمایه گذاری و تعامل خوب نوید بخش افزایش اشتغال در استان است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حمایت ویژه وزارت صمت از تجارت الکترونیک

حمایت ویژه وزارت صمت از تجارت الکترونیک