مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 19 تیر 1402 ساعت 08:502023-07-10اجتماعي

اردوهای دانش آموزی در هرمزگان از سر گرفته می شوند


مدیرکل آموزش و پرورش استان هرمزگان، با اشاره به ظرفیت های هرمزگان در بخش های مختلف من جمله گردشگری، گفت: تلاش خواهیم کرد در آینده ای نزدیک اردوهای دانش آموزی را در استان مجددا راه اندازی کنیم.

- ایسنا/هرمزگان مدیرکل آموزش و پرورش استان هرمزگان، با اشاره به ظرفیت های هرمزگان در بخش های مختلف من جمله گردشگری، گفت: تلاش خواهیم کرد در آینده ای نزدیک اردوهای دانش آموزی را در استان مجددا راه اندازی کنیم.

محمد قویدل صبح امروز (19 تیرماه)، در آیین افتتاح پایگاه تابستانی و اوقات فراغت استان هرمزگان در کانون غدیر بندرعباس، اظهار کرد: در سه ساله گذشته به علت وجود ویروس منحوس کرونا، آموزش و پرورش استان برنامه های حضوری برای فعالیت های تابستانه نداشته است و پس از این دوره امسال اولین سالی است که این دوره ها بصورت حضوری برگزار می شود.

وی افزود: فعالیت های دانش آموزان در تابستان همیشه در خاطر آنها خواهد ماند.

قویدل با بیان اینکه در سه ماهه تابستان مدارس تعطیل است اما فعالیت های تربیتی تعطیل نیست ابراز داشت: اگر برای این دوره با برنامه ریزی دقیقی انجام شود تاثیرات خیلی خوبی در حال و آینده دانش آموزان خواهد گذاشت.

مدیرکل آموزش و پرورش استان هرمزگان بیان کرد: در سند تحول بنیادین برای آموزش و پرورش ساعت های شش گانه را داریم که این ساحت ها


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اردوهای دانش آموزی در هرمزگان از سر گرفته می شوند

اردوهای دانش آموزی در هرمزگان از سر گرفته می شوند