مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 27 تیر 1402 ساعت 17:202023-07-18سياسي

امروز کشورها التماس می کنند با ایران ارتباط داشته باشند


جانشین نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: افرادی که تلاش می کردند تا انقلاب را ساقط کنند و سفارتخانه هایشان را جمع کرده بودند، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سنندج، حجت الاسلام حسین طیبی فر پیش از ظهر امروز در مراسم تکریم و معارفه مسوول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه بیت المقدس کردستان اظهار داشت: در عالم هستی تنها اراده خداست که حاکم است و حتی اراده پیامبر و ائمه و ولایت فقیه به عنوان شخص مطرح نیست.

وی افزود: خداوند برای اینکه اراده اش را حاکم کند، افرادی را برمی گزیند و آنها را برای اعمال ولایتش بر روی زمبن مامور می کند لذا شخص پیامبر هم حکم خداوند را اعمال می کند.

به گفته وی، امام معصوم هم حکم الله را بیان می کند چرا که در نظام ولایی و توحیدی حاکمیت فرد نداریم و تفاوت ماهووی حکومت و حاکمیت اسلامی به این دلیل با تمام حاکمیت ها متفاوت است.

جانشین نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی تصریح کرد: امروز حاکمیت اصلی با ولی فقیه است و ولی فقیه مانند پیامبر و امام معصوم آنچه را دستور می دهد همان حکم الله است که خداوند به پیامبر و معصوم بیان کرده است.

وی ادامه داد: خداوند اراده نکرده است که حاکمیت خود را بصورت معجزه اعمال کند بلکه خداوند به صراحت اعلام کرده که اگر وظیفه تان را به خوبی انجام دهید روزی برسا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امروز کشورها التماس می کنند با ایران ارتباط داشته باشند

امروز کشورها التماس می کنند با ایران ارتباط داشته باشند