مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 15 تیر 1402 ساعت 12:052023-07-06سياسي

اعزام زائران به حج 1403 براساس توان جسمی و روانی


نماینده ولی فقیه در امور حج و زیارت اقدامات انجام شده در حج امسال را نسبت به حج سال گذشته کیفی تر خواند و برای ارتقا این خدمات خواستار غربالگری سختگیرانه تری در اعزام زائران به حج 1403 شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از پایگاه اطلاع رسانی جمعیت هلال احمر، حجت الاسلام والمسلمین سیدعبدالفتاح نواب توصیه هایی در خصوص نحوه انتخاب و چینش نیروها از جمله در بخش بهداشت ارائه کرد و طرح استفاده از همکاری کادر درمان را که به عنوان زائر به سرزمین وحی مشرف شده و داوطلب همکاری با مرکز پزشکی حج و زیارت بودند تجربه ای خوب و موفق ارزیابی کرد.

وی از رییس مرکز پزشکی حج و زیارت خواست که به نحو شایسته از این زائران تقدیر و زمینه برای رشد این طرح در سال آینده فراهم شود.

سرپرست حجاج ایرانی در ادامه خطاب به رییس مرکز پزشکی حج و زیارت گفت: برای حج آینده به نحوی برنامه ریزی شود تا افرادی که فاقد توان جسمی و روحی روانی هستند در چرخه اعزام به سرزمین وحی قرار نگیرند.

وی گفت: امسال با وجود معاینات انجام شده برخی از این افراد به عربستان اعزام شده اند که برای خود، کاروان، مرکز پزشکی و دست اندرکاران سازمان حج و زیارت مشکلات فراوانی ایجاد کردند و متوجه سفر و لوازم آن نشدند و عموم مناسک یا بوسیله نایب و یا در مرحله اضطراری انجام می شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اعزام زائران به حج 1403 براساس توان جسمی و روانی

اعزام زائران به حج 1403 براساس توان جسمی و روانی