مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 18 تیر 1402 ساعت 19:022023-07-09سياسي

آذر منصوری چگونه به ریاست جبهه اصلاحات رسید؟


منصوری با اراده بالادستی در جبهه اصلاحات مشخصا محمد خاتمی، بر صندلی ریاست جلوس کرد اما منصوری چگونه از دل کودتای اتحاد ملتی ها، به ریاست جبهه اصلاحات رسید؟ - فارس پلاس؛ دیگر رسانه ها - صبح نو نوشت: تحولات اخیر در جبهه اصلاحات و ریاست آذر منصوری بر این جبهه، فصل جدیدی از کنشگری جریان اصلاح طلبی را به وجود آورده است.

پس از ریاست منصوری، جمعی از رادیکال های اصلاح طلب نظیر آرمین، نقی یی، مفیدی و جواد امام نیز به ترکیب هیأت رییسه جبهه اصلاحات ورود کردند.

تسلط تندروهای اصلاح طلب بر ارکان اصلی جبهه اصلاحات، آینده مشارکت طلبی این جریان را در هاله ای از ابهام فرو خواهد برد و موجب می شود ایده تحریم طلبی، مجددا نضج بگیرد و تناور شود.

آنچه مسلم است اینکه منصوری با اراده بالادستی در جبهه اصلاحات مشخصا محمد خاتمی، بر صندلی ریاست جلوس کرد اما منصوری چگونه از دل کودتای اتحاد ملتی ها، به ریاست جبهه اصلاحات رسید؟ 4 تیرماه امسال بود که مجمع عمومی جبهه اصلاحات ایران طی یک انتخابات درون تشکیلاتی با 31 رأی، آذر منصوری را به عنوان ریاست این جبهه برگزید.

یک هفته پس از این انتخاب و با رأی مجمع، بدرالسادات مفیدی به عنوان دبیر جبهه، محسن آرمین به عنوان نایب رییس اول، طاهره نقی یی به عنوان نایب رییس دوم و جواد امام به عنوان سخنگوی این جبهه انتخاب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آذر منصوری چگونه به ریاست جبهه اصلاحات رسید؟

آذر منصوری چگونه به ریاست جبهه اصلاحات رسید؟