مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 23 تیر 1402 ساعت 14:482023-07-14سياسي

در تمامیت ارضی با هیچ کس تعارف نداریم


امام جمعه کرج با اشاره به اینکه جمهوری اسلامی در تمامیت ارضی و منافع ملی با هیچ کس تعارف و شوخی ندارد، افزود: در زمان جنگ تحمیلی به جهانیان ثابت کرده ایم که در مقابل هر گونه زورگویی با اقتدار ایستاده ایم و هرگز از منافع و تمامیت اراضی خود لحظه ای عقب نشینی نخواهیم کرد.

- ایسنا/البرز امام جمعه کرج با اشاره به اینکه جمهوری اسلامی در تمامیت ارضی و منافع ملی با هیچ کس تعارف و شوخی ندارد، افزود: در زمان جنگ تحمیلی به جهانیان ثابت کرده ایم که در مقابل هر گونه زورگویی با اقتدار ایستاده ایم و هرگز از منافع و تمامیت اراضی خود لحظه ای عقب نشینی نخواهیم کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، آیت الله سیدمحمد مهدی حسینی همدانی در خطبه های نماز جمعه 23 تیرماه در مصلی نماز جمعه کرج ضمن تبریک سالروز فرارسیدن روز تاسیس شورای نگهبان گفت: با توجه به جایگاه بسیار مهم و حیاتی شورای نگهبان، دشمنان همواره به دنبال تضعیف این نهاد مقدس هستند و برخی از افراد مغرض در داخل هم همسو با این توطئه حرکت می کنند، اما بدانند هرگز در تلاش مذبوحانه خود نتیجه ای بدست نخواهند آورد و تنها خود را حذف خواهند کرد.

حسینی همدانی ادامه داد: وجود شورای نگهبان سد محکمی برای جلوگیری از ورود افراد و قوانین غیر اسلامی و غیر دینی به جامعه است و همین اقتدار باعث تعالی جامعه اسلامی است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

در تمامیت ارضی با هیچ کس تعارف نداریم

در تمامیت ارضی با هیچ کس تعارف نداریم