مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 26 تیر 1402 ساعت 15:202023-07-17اقتصادي

خرید تضمینی محصولات عشایر و روستاییان از راهکارهای موثر اقتصادی


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه استان های خبرگزاری دانشجو، رییس جمهور صبح امروز در جریان سفر دوم دولت مردمی به استان کهگیلویه و بویراحمد در جمع عشایر دشت سقاوه این استان گفت: - رییس جمهور در جمع عشایر دشت سقاوه استان کهگیلویه و بویراحمد خرید تضمینی محصولات عشایر و روستاییان را از راهکارهای موثر به صرفه شدن اقتصاد روستاییان و عشایر دانست.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه استان های خبرگزاری دانشجو ، رییس جمهور صبح امروز در جریان سفر دوم دولت مردمی به استان کهگیلویه و بویراحمد در جمع عشایر دشت سقاوه این استان گفت: با توجه به عشایرنشین بودن این استان، برنامه های این سفر را از حضور و دیدار با عشایر آغاز کردیم.

رییس جمهور با اشاره به مطالبات مطرح شده در این دیدار درباره مسئله آب اظهار داشت: این منطقه از پربارش ترین نقاط کشور است و کاری که باید انجام شود برنامه ریزی برای توزیع و مصرف آب به بهترین شکل برای مصارف شرب، کشاورزی و صنعت است.

دکتر رییسی با بیان اینکه با بهره برداری از سد چمشیر در استان بخش قابل توجهی از مشکل تامین آب رفع شده و 70 هزار هکتار از اراضی استان تحت پوشش منابع آبی این سد قرار خواهند گرفت، افزود: علاوه بر این سد، سد دیگری هم در مدت کوتاهی در دشت سقاوه احداث خواهد شد تا مشکل تامین آب پایدار عشایر را نیز برطرف کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خرید تضمینی محصولات عشایر و روستاییان از راهکارهای موثر اقتصادی

خرید تضمینی محصولات عشایر و روستاییان از راهکارهای موثر اقتصادی