مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 21 تیر 1402 ساعت 11:322023-07-12اقتصادي

تامین برق «راز و جرگلان» با خاموش کردن یک لامپ اضافی هر خانه در خراسان شمالی


مدیر دفتر مدیریت مصرف شرکت برق خراسان شمالی گفت: اگر هر یک از مشترکان خانگی خراسان شمالی یک لامپ اضافه 35 واتی طی 6 ساعت را خاموش کنند، برق یک روز شهرستان راز و جرگلان تامین می شود.

- تامین برق راز و جرگلان با خاموش کردن یک لامپ اضافی هر خانه در خراسان شمالی ایسنا/خراسان شمالی مدیر دفتر مدیریت مصرف شرکت برق خراسان شمالی گفت: اگر هر یک از مشترکان خانگی خراسان شمالی یک لامپ اضافه 35 واتی طی 6 ساعت را خاموش کنند، برق یک روز شهرستان راز و جرگلان تامین می شود.

محمد صدقی در گفت و گو با ایسنا، با تاکید بر اینکه خاموش کردن لامپ های اضافی تاثیر خیلی زیادی در صرفه جویی مصرف برق خواهد داشت، اظهار کرد: در مکان هایی همچون راهرو، سرویس های بهداشتی و یا حیاط ها از لامپ های کم مصرف استفاده می شود که اگر این لامپ ها به غیر از زمان نیاز خاموش شوند، می توان در صرفه جویی برق تا اندازه خیلی زیادی کمک کرد.

وی با اشاره به اینکه در این استان 400 هزار مشترک وجود دارد، افزود: اگر توسط این مشترکان فقط یک لامپ 35 واتی طی یک ساعت خاموش شود، می توان در مصرف 14 مگاوات برق صرفه جویی کرد.

صدقی در ادامه با تاکید بر اینکه از روشن کردن لوازم برقی پرمصرف همزمان با یکدیگر و در زمان اوج مصرف خودداری شود، بیان کرد: زمانیکه در آشپزخانه چندین لوازم برقی با یکدیگر روشن می شود ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تامین برق «راز و جرگلان» با خاموش کردن یک لامپ اضافی هر خانه در خراسان شمالی

تامین برق «راز و جرگلان» با خاموش کردن یک لامپ اضافی هر خانه در خراسان شمالی