مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 12 تیر 1402 ساعت 13:502023-07-03حوادث

نجات جان 262 نفر در حوادث و حریق کاشان


مدیرعامل سازمان آتش نشانی کاشان گفت: از ابتدای سال تاکنون 262 نفر توسط مأموران این سازمان در حوادث و حرائق نجات یافته اند.

- سیدمصطفی محتشمیان در گفت و گو با خبرنگار مهر با اشاره به اقدامات و فعالیت های سازمان آتش نشانی کاشان در سال 1402 اظهار داشت: در سه ماهه ابتدایی امسال 964 مورد حادثه و حریق اتفاق افتاد که مأموران سازمان آتش نشانی کاشان به کمک همشهریان شتافتند.

وی با اشاره به 234 مورد آتش سوزی در سه ماهه ابتدایی امسال در کاشان ابراز داشت: 730 مورد حادثه هم در این مدت در شهرستان کاشان به وقوع پیوسته است.

محتشمیان تصریح کرد: بیشترین علل آتش سوزی ها رخ داده در سطح شهرستان کاشان در سه ماهه ابتدایی امسال اتصالی برق، انتقال حرارت، نشت مایعات قابل اشتعال و نقص فنی وسایل گازسوز بوده است.

وی خاطرنشان کرد: مأموران آتش نشانی همچنین در 730 حادثه و خدمات ایمنی عملیات داشته اند و جان 262 نفر را در حوادث و آتش سوزی نجات داده اند.

مدیرعامل سازمان آتش نشانی کاشان افزود: متأسفانه در حوادث و حرائق شهرستان کاشان طی سه ماهه ابتدایی امسال پنج نفر فوت و 79 مصدوم گزارش شده است.

وی با اشاره به کاهش پنج ثانیه ای زمان رسیدن تیم های عملیاتی آتش نشانی به صحنه حوادث و آتش سوزی ها در این مدت نسبت به مدت مشابه سال 1401 ابراز داشت: در بهار امسال 15 هزار و 234 تماس با مرک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نجات جان 262 نفر در حوادث و حریق کاشان

نجات جان 262 نفر در حوادث و حریق کاشان