مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 2 تیر 1402 ساعت 10:352023-06-23سياسي

مشاور رییس سازمان تبلیغات اسلامی در حوزه جهادی منصوب شد


حجت الاسلام محمد قمی با صدور حکمی، مدیرکل تبلیغات اسلامی خراسان رضوی را به عنوان «مشاور رییس سازمان تبلیغات اسلامی در حوزه فعالیت های جهادی» منصوب کرد.

- مشهد - حجت الاسلام محمد قمی با صدور حکمی، مدیرکل تبلیغات اسلامی خراسان رضوی را به عنوان مشاور رییس سازمان تبلیغات اسلامی در حوزه فعالیت های جهادی منصوب کرد.

به گزارش، حجت الاسلاممحمد قمی در حکمی، حجت الاسلام هادی صاحبقرانی، مدیرکل تبلیغات اسلامی خراسان رضوی را به عنوان مشاور رییس سازمان در حوزه فعالیت های جهادی منصوب کرد.

متن این حکم به این شرح است: برادر ارجمند حجت الاسلام والمسلمین جناب آقای هادی صاحبقرانی گلستانی با سپاس از سال ها زحمت و تلاش مؤثرتان در جهت رشد و اعتلاس فعالیت ها و پیشبرد اهداف والای سازمان تبلیغات اسلامی، نظر به مراتب تعهد، تجارب گرانقدر و سوابق جهادی ارزشمندتان، بدین وسیله جنابعالی را به عنوان مشاور رییس سازمان در حوزه فعالیت های جهادی منصوب می کنم.

امید است با توکل بر خداوند متعال و همدلی و هم فکری مؤثر درون و فراسازمان در جهت نیل به اهداف بلند انقلاب اسلامی و اجرایی ساختن منویات رهبر عزیز و فرزانه انقلاب توفیق یابید.

محمد قمی رییس سازمان تبلیغات اسلامی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مشاور رییس سازمان تبلیغات اسلامی در حوزه جهادی منصوب شد

مشاور رییس سازمان تبلیغات اسلامی در حوزه جهادی منصوب شد