مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 10 تیر 1402 ساعت 12:002023-07-01سياسي

از توزیع یک میلیون پرس غذا تا جشن 8 کیلومتری در اصفهان به مناسبت عید غدیر


دبیر اجرایی بنیاد غدیر استان اصفهان بیان داشت: در جشن 8 کیلومتری اصفهان از پل شهرستان تا پل مارنان ده موکب دایر می شود و موکب ها از چهارشنبه تا جمعه به مدت 3 روز از یک ساعت به اذان مغرب تا بعد از نماز مغرب میزبان عاشقان هستند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اصفهان، حجه الاسلام اسماعیل دست افکن دبیر اجرایی بنیاد غدیر استان اصفهان صبح امروز در نشست خبری اظهار کرد: به مناسبت عید غدیر در اصفهان برنامه های متنوعی برگزار می شود زیرا اصفهانی ها همیشه در صحنه بوده و هستند و در کارهای خیر، برگزاری مجالس مذهبی همیشه سرآمد و فعال بوده اند.

وی با بیان اینکه بنیاد غدیر ثبت قانونی شده و زیر نظر رهبر معظم انقلاب فعالیت می کند و بنیان گذار آن مرحوم آیت الله خزعلی بودند، بیان کرد: این بنیاد در برخی از کشورها نماینده دارد و در آن کشورها هم برنامه های متنوعی برگزار می شود.

دبیر اجرایی بنیاد غدیر استان اصفهان گفت:  ریاست بنیاد غدیر در استان اصفهان برعهده آیت الله طباطبایی نژاد نماینده ولی فقیه در استان است.

دست افکن بیان داشت: از مردم می خواهیم این ده روز، شور و حال غدیری مثل استقبال از عید نوروز داشته باشند و  در روز غدیر با پوشیدن لباس نو و تمیز کردن خانه به استقبال این عید بزرگ بروند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

از توزیع یک میلیون پرس غذا تا جشن 8 کیلومتری در اصفهان به مناسبت عید غدیر

از توزیع یک میلیون پرس غذا تا جشن 8 کیلومتری در اصفهان به مناسبت عید غدیر