مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 14 تیر 1402 ساعت 07:202023-07-05سياسي

زندان مرکزی کرمانشاه به خارج شهر انتقال می یابد


استاندار کرمانشاه با اشاره به اینکه طرح مولدسازی فرصت مناسبی برای انتقال زندان مرکزی کرمانشاه است، گفت: زندان مرکزی کرمانشاه به خارج شهر انتقال می یابد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، محمدطیب صحرایی استاندار کرمانشاه شامگاه سه شنبه در دیدار با رییس سازمان زندان ها با بیان اینکه زندان یکی از ضرورت های غم انگیز است، به مسأله زندان کرمانشاه اشاره و اظهار کرد: مساله زندان های استان به ویژه انتقال زندان کرمانشاه به خارج از بافت شهری قطعاً یکی از دغدغه های مدیران استان کرمانشاه است.

وی بیان کرد: در بحث انتخاب زمین مناسب، کارهای کارشناسی صورت گرفته تا همه جوانب به نحو شایسته پیش برود و تلاش ما هم این است که در کوتاه ترین زمان انتقال زندان شکل بگیرد.

ظرفیت مولدسازی فرصت خوبی برای انتقال زندان های قدیمی است در این دیدار محمدی با تبریک اعیاد قربان و غدیرخم، اهداف اصلاحی و تربیتی زندانیان را مهمترین مأموریت سازمان زندان ها دانست و در این ارتباط تأکید کرد: یکی از برنامه های جدی ما برای این هدف، توسعه فضاهای کارگاهی به منظور حرفه آموزی و اشتغال زندانیان است.

وی با اشاره به مصوبه مولدسازی خاطرنشان کرد: ظرفیت مولدسازی، فرصت خوبی برای انتقال زندان های قدیمی و مستقر در بافت شهری، به فضای خارج از بافت مسکونی شهرها است که تحققش برای شهروند


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

زندان مرکزی کرمانشاه به خارج شهر انتقال می یابد

زندان مرکزی کرمانشاه به خارج شهر انتقال می یابد