مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 31 تیر 1402 ساعت 21:552023-07-22حوادث

دستگیری 2 شرور در هیرمند


سرپرست فرماندهی انتظامی هیرمند گفت: ماموران انتظامی این شهرستان با انجام کارهای تخصصی و اطلاعاتی موفق به شناسایی 2نفر عامل تیراندازی و شرارت شده و در یک عملیات غافلگیرانه و ضربتی آن ها را دستگیر کردند.

- سرگرد مرتضی نوری پناه امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در زاهدان اظهار داشت: پس از اعلام مرکز فوریت های پلیسی 110 مبنی بر تیراندازی منجر به مجروحیت دو شهروند در یکی از خیابان های شهرستان هیرمند و ایجاد رعب وحشت برای شهروندان رسیدگی موضوع بصورت ویژه در دستور کار پلیس قرار گرفت.

وی افزود: ماموران انتظامی این شهرستان با انجام کارهای تخصصی و اطلاعاتی موفق به شناسایی 2نفر عامل تیراندازی و شرارت شده و در یک عملیات غافلگیرانه و ضربتی آن ها را دستگیر کردند.

سرگرد نوری پناه با بیان اینکه متهمان دستگیر شده دارای سابقه شرارت در شهرستان هیرمند بودند افزود:  متهمان در همان بازجویی های اولیه به بزه ارتکابی اعتراف و انگیزه خود را اختلافات قبلی عنوان کردند.

سرپرست فرماندهی انتظامی شهرستان هیرمند گفت: پلیس با بکارگیری تمام توان عملیاتی و انتظامی خود در تامین نظم و امنیت شهروندان تلاش می کنند و لازم است شهروندان نیز هرگونه موارد مشکوک و اخبار مهم را از طریق تلفن 110 به پلیس اطلاع دهند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دستگیری 2 شرور در هیرمند

دستگیری 2 شرور در هیرمند