مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 13 تیر 1402 ساعت 09:052023-07-04حوادث

آتش نشانی ایمنی ابربیمارستان پایتخت را تایید کرد


پس از آنکه اظهارنظرهای مختلفی که پیرامون وضعیت ایمنی بیمارستان 1000 تخت خوابی مهدی کلینیک مطرح شد، انتشار تصویری از مجوز بهره برداری موقت سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهر تهران از این بیمارستان، - پس از آنکه اظهارنظرهای مختلفی که پیرامون وضعیت ایمنی بیمارستان 1000 تخت خوابی مهدی کلینیک مطرح شد، انتشار تصویری از مجوز بهره برداری موقت سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهر تهران از این بیمارستان، به منزله تاییدیه ای است که نشان می دهد بسیاری از اصول ایمنی در ساخت این مرکز درمانی رعایت شده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، نیمه دوم سال 1390 بود که برنامه ریزی ها برای ساخت بیمارستانی 1000 تخت خوابی در مجاورت بیمارستان امام خمینی (ره) وارد فاز اجرا شد و مرضیه وحید دستجردی، وزیر وقت بهداشت کلنگ احداث این بیمارستان را بر زمین زد.

بیمارستانی که وعده سه ساله و اعتبار 200 میلیارد تومانی برای ساختش داده شده بود، خیلی زود به سازه ای عظیم در محدوده میدان توحید تهران بدل شد، اما دیگر مراحل ساخت و تکمیل آن به قدری طول کشید که افتتاح رسمی آن به حدود 12 سال بعد از کلنگ زنی و دوران دولت سیزدهم رسید.

ساخت این بیمارستان اما در تمام این سال ها بدون حاشیه نبود و یکی از مهم ترین چالش های مطرح شده در مورد آن موضوع ایمنی این بیمارستان بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آتش نشانی ایمنی ابربیمارستان پایتخت را تایید کرد

آتش نشانی ایمنی ابربیمارستان پایتخت را تایید کرد