مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 15 تیر 1402 ساعت 14:402023-07-06سياسي

150 قطعه زمین در قالب طرح جوانی جمعیت در آذربایجان شرقی واگذار شد


طی مراسمی با حضور یونس فاتح فرماندار تبریز، حجت الاسلام میر تاج الدینی، روح الله متفکر آزاد و محمدحسین فرهنگی نمایندگان مردم تبریز در مجلس و جبار علی ذاکری معاون عمرانی استاندار آذربایجان شرقی، - ایسنا/آذربایجان شرقی طی مراسمی با حضور یونس فاتح فرماندار تبریز، حجت الاسلام میر تاج الدینی، روح الله متفکر آزاد و محمدحسین فرهنگی نمایندگان مردم تبریز در مجلس و جبار علی ذاکری معاون عمرانی استاندار آذربایجان شرقی، تعدا 150 قطعه زمین در قالب طرح جوانی جمعیت در آذربایجان شرقی واگذار شد.

مدیر کل راه و شهرسازی آذربایجان شرقی، پنجشنبه، 15 تیرماه در این آیین، اظهار کرد: به مناسبت عید غدیر خم 150 قطعه زمین به افراد واجد شرایط طرح جوانی جمعیت در آذربایجان شرقی تحویل داده شد.

امیر بخشی زاده، با اشاره به اینکه در آذربایجان شرقی نزدیک به یک هزار نفر واجد شرایط وجود دارد، گفت: حدود 520 قطعه در استان در حال آماده سازی است که از این تعداد 150 قطعه امروز آماده شده و تحویل داده می شود.

وی ادامه داد: قانون جوانی جمعیت توسط رهبر معظم انقلاب نهادینه شده و به خانواده هایی که دارای سه فرزند به بالا هستند و فرزندانشان از تاریخ 1400/8/24 به بعد متولد شده اند، تعلق می گیرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

150 قطعه زمین در قالب طرح جوانی جمعیت در آذربایجان شرقی واگذار شد

150 قطعه زمین در قالب طرح جوانی جمعیت در آذربایجان شرقی واگذار شد