مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 6 تیر 1402 ساعت 11:252023-06-27سياسي

ضرورت حفاظت از اراضی تحقیقاتی کشاورزی در برابر پروژه های عمرانی


رییس مرکز تحقیقات و آموزش کشاورزی و منابع طبیعی استان تهران گفت: پروژه های عمرانی مشکلات زیادی را برای مراکز تحقیقاتی و آموزشی کشاورزی ایجاد می کنند و در همین راستا بخشی از جاده ها، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار اقتصادی خبرگزاری فارس، به گزارش سایت قطره و به نقل ازفارس، اصحاب رسانه امروز برای بازدید از مرکز و ایستگاه های تحقیقاتی بخش کشاورزی به ورامین سفر کردند و در جریان فعالیت ها و اقدامات انجام شده در این  حوزه قرار گرفتند.

در حاشیه این بازدید، عباس صلاحی اردکانی، در جمع خبرنگاران اظهار داشت: پروژه های عمرانی مشکلات زیادی را برای مراکز تحقیقاتی و آموزشی ایجاد می کند و در همین راستا بخشی از جاده ها، راه ها و ابنیه ها در حوزه های تحقیقاتی ایجاد شده است.

رییس مرکز تحقیقات و آموزش کشاورزی و منابع طبیعی استان تهران اظهار داشت: در همین مرکز تحقیقات کشاورزی استان تهران در ورامین به زمین های تحقیقاتی دست درازی شده و جاده ای از این زمین ها عبور کرده است.

وی همچنین افزود: در مراکز تحقیقاتی دیگر هم پروژه های عمرانی در زمین های مراکز تحقیقاتی ایجاد می شود و در این زمینه در استان های مختلف پرونده های زیادی تشکیل شده و در حال پیگیری هستیم، اما وقت زیادی را از سازمان می گیرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ضرورت حفاظت از اراضی تحقیقاتی کشاورزی در برابر پروژه های عمرانی

ضرورت حفاظت از اراضی تحقیقاتی کشاورزی در برابر پروژه های عمرانی