مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 14 تیر 1402 ساعت 23:262023-07-05سياسي

شهدای زن سندی پرافتخار از عملکرد انقلابی بانوان


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اردستان، بانوان در دوران انقلاب اسلامی ثابت کردند در بحبوحه جنگ پشتیبان کشور و مردم ایران هستند و از آرمان های انقلاب اسلامی دفاع می کنند.

شهیدان ایران اسلامی در میدان نبرد از خود ایثارگری نشان دادند بانوان نیز دوشادوش مردان حماسه ای بزرگ خلق کرده و در راه حفظ اسلام و انقلاب به شهادت رسیدند.

حدود 7 هزار شهیده زن از نسل فاطمه(س) و زینب (س) تقدیم انقلاب اسلامی شده است هر کدام از این بانوان شهیده، نقش مادر، همسر، خواهر و حتی رزمنده را ایفا می کردند.

  شهر زواره از شهرهای شهید پرور استان اصفهان در مقاطع گوناگون شهدای بسیاری را تقدیم انقلاب کرده است، اولین یادواره بانوان شهیده شهر زواره با عنوان بانوی رستگار در سالن گلزار شهدای این شهر با حضور خانم دکتر منصوره کرمی، همسر شهید هسته ای مسعود علی محمدی برگزار شد.

شهیده بیگم مطلوبی زواره، طاهره عشاقی زواره، سیده علویه بتول فتوحی زواره، سیده غزاله تولایی زواره از بانوان شهیده زواره هستند.

روح اله صنعتکار، فرمانده ناحیه مقاومت بسیج اردستان در گفت وگو با خبرنگار فارس، اظهار کرد: اولین یادواره شهدای بانو در شهر زواره از جمله برنامه های کنگره شهدای شهرستان اردستان است که برای این مراسم از همسر یک شهید هسته ای دعوت کردیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شهدای زن سندی پرافتخار از عملکرد انقلابی بانوان

شهدای زن سندی پرافتخار از عملکرد انقلابی بانوان