مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 17 تیر 1402 ساعت 07:102023-07-08حوادث

شهروندان نسبت به هشدارهای پلیس فتا توجه کنند


رییس پلیس فضای تولید و تبادل اطلاعات استان همدان با اشاره به لزوم هوشیاری شهروندان گفت: کلاهبرداران در سرقت از حساب شهروند همدانی ناکام ماندند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، سرهنگ فیروز سرخوش نهاد با اشاره به کلاهبرداری اینترنتی اظهار کرد: به دنبال تماس یکی از شهروندان با فوریت های سایبری پلیس فتا همدان مبنی بر ورود شخص ناشناس به همراه بانک و برداشت میلیونی از حساب وی، موضوع رسیدگی شد.

وی افزود: در بررسی های اولیه مشخص شد شهروند مالباخته به پیشنهاد و پیام ارسالی مبنی بر نصب نرم افزار اعتماد کرده و با کلیک بر روی لینک اعلامی و درج اطلاعات حساب بانکی خود در بخش خواسته شده، بلافاصله از حساب بانکی او برداشت غیرمجاز صورت می گیرد.

رییس پلیس فضای تولید و تبادل اطلاعات استان همدان با اشاره به لزوم توجه به هشدارهای پلیس فتا گفت: اگرچه بی توجهی شاکی به هشدارهای پیشگیرانه پلیس باعث این کلاهبرداری و برداشت غیرمجاز شد اما تماس و پیگیری به موقع شاکی از طریق فوریت های سایبری پلیس فتا استان و اقدام به موقع کارشناسان این پلیس منجر به ناکامی کلاهبردار و بازگشت کل مبلغ به حساب شاکی شد.

سرهنگ سرخوش نهاد خاطرنشان کرد: از تمامی شهروندان درخواست داریم به هیچ گونه پیامکی مبنی بر نصب نرم افزار اعتماد نکرده و روی لینک ها کلیک نکنند، تا شاها اینگو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شهروندان نسبت به هشدارهای پلیس فتا توجه کنند

شهروندان نسبت به هشدارهای پلیس فتا توجه کنند